onsdag 1 oktober 2014

Det är min blogg och jag gör vad jag vill :D

TEST!
Vad heter du? - Börje. Nä, Emanuel menar jag.
I mellannamn? - Emanuel i mellannamn. Sa ju vad jag hette ovan.
Vart bor du? - Hemma. I Berga. I Linköping.
Trivs du där? - Både ja och nej
Brukar du läsa horoskop? - Det händer, men länge sen nu.
Har du körkort? - Nej. Nån som vill sponsra?
Vad spenderar du dina pengar på? - Mat och liknande, oftast.
Antal kuddar i sängen? - 2 på min sida.
Kan du baka bullar? - Nej! Eller jo, fast vet inte hur bra dom blir.
Bläck eller blyerts? - Det var ju en dum fråga. Den som passar vid tillfället förstås.
Mc donald's eller burger king? - MAX för tusan gubbar.
Är du allergisk mot något? - Trångsynta människor
Äger du ett busskort? - Nej, jag får inte köra buss xP
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Vit, såklart. Med rött paket.
Hur ser du ut idag? - Lika jävlig som vanligt. Eller jävligare förresten, är trött ;)
Vad såg du senast på tv? - Ööööööhm....öööööh........vet inte.
Hur svarar du i telefonen? - Beror på vem det är. Kan vara 'Jaa...?' eller mitt namn eller 'Gokväll'. Beror på vem som ringer
Vem ringde dig senast? - Vet inte. Farsan säkert.
Vad sa den som ringde? - Kommer väl inte jag ihåg
Antal timmar sömn inatt? - 0
Sov du ensam? - Självklart, jag är ju gift, så man är ju ensam jämt. Eller inte.



SENASTE PERSON SOM

Fick dig att gråta: Öööhm...när gjorde jag det senaste?
Du gick på stan med: Orka komma ihåg det
Skickade ett e-mail till dig: sånt trams sysslar jag inte med

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Nej, jag är i ett falskt äktenskap förstår du väl :P
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Nope. Men har drömt saker som hänt senare. Synd att det varit struntsaker bara :P
Tar du droger? - Ja fyfan, alltihop, heroin, amfetamin, ecstasy, kokain och amalgam
Vad är du mest rädd för? - Kronofogden
Vart vill du gifta dig? - Jag är redan gift, din bon
Har du varit kär? - Nej, är i ett falskt äktenskap sa jag ju ;)
Kört bil? - Kör jämt, vet du. Därför jag behöver sponsring till körkortet :P
Har du ett jobb? - Hade jag haft det hade jag nog inte ödslat tid på den här skiten :P
Folk omkring dig eller vara ensam? - Beror väl på. Ibland vill man vara ensam, ibland inte :P


STUFF
Är du ensam nu? - Jo, jag bor ju helt själv, så det är klart man är ensam hela tiden. Eller inte.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Naj!
Vill du gifta dig? - Nej, för bövelen. Månggifte är förbjudet i Sverige.
Vill du ha barn? - Vem fan vill ha en liten skrikande skitig sak som dregglar och bajsar och pissar och spyr och.....jo, nån dag :P

FAVORIT
Rum i huset? - Finns inga att välja på typ.
Typ av musik?- Allt och inget
Månad?- Dum fråga.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Dum fråga.
Köpt någonting? - En banansnabel. (Eller så var det dagens middag+cola)
Varit sjuk? - Om man bortser från sjuk i huvudet, näe
Sjungit? - Nej, jag vill ha hela rutor.
Sagt "jag älskar dig"? - Ska jag hålla reda på sån skit? Men jo, det har jag nog. :P
Velat säga till några att du älskar hon/han? - Annars skulle jag väl inte säga det heller *facepalm*
Saknat någon? - Ja, det har jag nog
Kramat någon? - Ja'rå
Kysst någon? - Nej, det har jag nog inte.
Haft sex? - SKIT I DET DU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar